Categories
UDSTILLING

KUNSTHILSEN 2023

Det er ikke altid lige let, når vi vil have de rigtige kunstnere og ønsker at være sikre på, at hver eneste udstilling er et besøg værd. Derfor begynder kunstforeningens forårssæson 2023 først i februar og fortsætter hen over påsken med en apriludstilling.

Vi glæder os til at lade forårssæsonen udfolde sig og over at kunne invitere til vore festlige ferniseringer og til salonerne med artist talks og varm chokolade – ligesom på Guldalderens saloner.

Og med foråret planlagt skal foreningens virke også på plads og vi må bede om indbetaling af medlemskontingent – hvad enten det gælder nye medlemmer, vi skal byde velkommen, eller det er alle jer, der igen og igen vil kunstforeningens fællesskab og vil give baggrund for mødet med god kunst i Helleruplund Sognegård.

Som I ved er kunstforeningens økonomi bundet op på medlemmernes kontingent og årskontingentet er holdt lavt, så alle kan være med.

Enkeltmedlemskab koster 200 kr. og dobbeltmedlemskab 350 kr. for hele det kommende år.

Årskontingentet indbetales på bankkonto: reg.nr.: 1551 – konto.nr.: 8699666 – anfør navn(e), e-mail, mobiltelefon og gerne adresse.

Hvis man vil vide mere om kunstforeningen og udstillingerne kan man se nærmere på kunstforeningens hjemmesiden og i forårets kunstfolder, som er fremlagt i sognegården, kirkens våbenhus, på hovedbiblioteket, rådhuset og i Byens Hus.

Bedste hilsener
Flemming Wichmann, fmd